Kampania społeczna „A gdy nadchodzi pora PIT-owa, wpisz 1,5% dla Tomaszowa”

Z inicjatywy Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, co roku w okresie rozliczania podatku dochodowego prowadzona jest kampania społeczna pod hasłem „A gdy nadchodzi pora PIT-owa, wpisz 1,5% dla Tomaszowa”.
Cel kampanii
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości mieszkańców o możliwości przekazywania 1,5% podatku na rzecz tomaszowskich organizacji pożytku publicznego (OPP). Akcja ma na celu zachęcenie do wsparcia lokalnych inicjatyw oraz organizacji, które działają na rzecz społeczności Tomaszowa.
Jak promowana jest akcja?
W ramach kampanii do promocji włączają się lokalne media. Wydawane są:
  • ulotki,
  • plakaty,
  • banery reklamowe.
Kampania prowadzona jest w całym mieście, a akcja kończy się 30 kwietnia, czyli w dniu, kiedy mija termin składania deklaracji podatkowych za poprzedni rok.
Zachęcamy do przekazywania 1,5% na rzecz organizacji z Tomaszowa, aby wspierać lokalne inicjatywy i wspólne działania na rzecz społeczności.


Konkurs Kreatywności Społecznej „LOKALNI NIEBANALNI”

Celem Konkursu Kreatywności Społecznej „Lokalni Niebanalni” jest promowanie zaangażowania społecznego i aktywności mieszkańców Tomaszowa Mazowieckiego. Konkurs podkreśla wartość działań społecznych, które realizowane są przez organizacje pozarządowe, grupy nieformalne, instytucje oraz niezrzeszonych mieszkańców miasta.
Cele konkursu:
  • Informowanie o akcjach i programach społecznych realizowanych przez lokalne organizacje.
  • Promowanie współpracy między organizacjami pozarządowymi, grupami społecznymi, instytucjami i mieszkańcami Tomaszowa.
  • Wspieranie rozwoju partnerskich inicjatyw społecznych.
  • Promocja działań wolontariackich.